Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

عیدانه...

http://webmah.ir/wp-content/uploads/2014/03/1391317555.jpg اول یک خواهش:

لطفا اگه از کسی گله دارید

                                همین الان ببخشیدش.

                                               ببخش و رها کن...

دوست دارم اون لحظه ای که سر سفره هفت سین هستی

             با درونی هماهنگ و با خدایی که در دلت هست

          چون: کینه و ناراحتی از هیچ کس حتی کسی که به تو ضربه زده و

                                                            در حقیقت تو رو بزرگ کرده نداری...

دوم:

یادتون باشه

           برای رسیدن به هر هدفی تو زندگی

                                               شما و خدا

                                  یک ترکیب فوق العاده اید فقط کافیه اون هدف باشه

                     و این دو و ورای همه ی اینا

                                        خدا شما رو به اون می رسونه...

 

اما:

از خداتوانایی خواستم                   او سختی ها را بر سر راهم قرار داد

از او درایت خواستم                      او مشکلات را به من داد تا آنها را حل کنم

از او سعادت خواستم                   او قدرت فکر و عمل را به من داد تا کار کنم

از او شجاعت خواستم                 او گرفتاران را به من نشان دادتا به آنها کمک کنم

از او یاری خواستم                      او فرصتها را در اختیار من قرار داد

هر آنچه را خواسته بودم به دست نیاوردم

                اما هر آنچه را نیاز داشتم بدست آوردم

و من دانستم

     خداوند همیشه دعاها را اجابت نمی کند

                  گاهی در جواب می گوید:

                                              نه بنده ی من

                                                          من راهی بهتر برای تو دارم.

آری                             تصمیمات خداوند مرموز است

                                                                اما همواره به نفع ما هستند...

(در سوره ی بقره/آیه ی ۲۱۶):

"چه بسیار باشد در بدست آوردن و قبول چیزی اکراه داری

                                                   حال آنکه به نفع شماست

              و چه بسی چیزی را دوست داشته باشی

                                   در حالیکه آن به ضرر و زیان شماست"

و حال اینگونه باید نوشت:

خداوندا!

به من عطا کن تحمل پذیرفتن چیزهایی که نمی توانم تغییر دهم

               و شهامت تغییر آنچه می توانم تغییر دهم

                                             و قدرت و خرد شناخت و تفاوت این دو را...

و کلام آخر:

چارلی چاپلین میگه:

    هر پایانی خوبه اگه ماجرا هنوز خوب نیست بابت اینه که پایان نیست

                    چون پایان ها قطعا برای ما خوب رقم می خوره...

 

                           آرزوی بهترین ها رو براتون دارم...

                    

نظرات 4 + ارسال نظر
همکار جناب فضضضوووللل جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 12:51

واقعااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!

البته من دیدم همچین م نیس ک اینجوری قایمش میکنین جنابان مسغغغغغغغغغغغغره

فضولللللللللللللل سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 10:49

خیلی مسخره اس یعنی چی همع وبلاگای دانشگاهتون صندلی داغاشون و تریناشون رمز نداره چرا رمز بردارین این رمزو

zeinab یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:31

زیبا بود مرسی likkke

mahdi شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 11:14

خدای مهربانم

کمکم کن تا امسال آدم ساده ای بشم...

همانند اون کسانی که بدی هیچ کسی رو باور ندارند...

برای همه لبخند میزنند

همیشه هستند

برای همه هستند

پروردگارا

کمکم کن تا آدم ساده ای بشم

تا شاید بوی ناب آدم رو یادآوری کنم...

خدایا عاشقت هستم مرا دوست بدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد