کانون حمایت از ایده های خلاق

کانون حمایت از ایده هاى خلاق

کانون حمایت از ایده های خلاق

کانون حمایت از ایده هاى خلاق

وبلاگ غبارگرفته دوست داشتنی ما ، اما چرا ساکت ؟ چرا سوت و کور؟

تقریباً هرروز به وبلاگ سر میزنم ولی متاسفانه همچنان همون متن قبلی رو می بینم ، کانون فعالی مثل کانون ما نباید اینطوری باشه.


چرا اینقدر بی انگیزه؟


ایکاش همه تون برگردین به وبلاگ.

راه اندازی تالار گفتمان کانون حمایت از ایده های خلاق

با سلام

امروز یک خبر خوب واسه همه شما دارم و اون هم راه اندازی تالار گفتمان کانونه. که می تونید از قسمت پیوند های وبلاگمون به تالار دسترسی پیدا کنید . امیدوارم راضی باشید و این که کمک کنید تا پربار بشه.

اطلاعات مربوط به سالن ها

با سلام خدمت هم کانونی های عزیز

دوستان فعالی که به وب سر میزنین در مورد دو تا سالن امفی تئاتر گلشن و حافظ یه سری اطلاعات بدست اوردم که خدمتتون عرض میکنم

سالن گلشن که الان دیگه تنها سینمای این شهره 450 نفر ظرفیت داره که برای اجاره یه شبه اون باید یه نامه رسمی با شرح کامل برنامه ها به رئیس سازمان فرهنگ و ارشاد استان ( اقای رضایی) تنظیم کرد و در صورت موافقت باید با سازمان تبلیغات ایده کارای نهایی رو انجام بدیم و با توجه به این که کیفیت صدا و تصویر دیتاهای سالن بدلیل سینما بودن بالاتر از سایر سالن های شهره مسلما قیمت اجارشم بالاتره ، همچنین تاریخ دقیق و زمان دقیق اجرای برنامه باید به طور دقیق مشخص باشه تا با زمان اکران فیلم ها و سایر برنامه هاشون تداخل پیدا نکنه ، در کل به دلایل دکر شده به نظر میرسه کارای هماهنگیش نسبت به سایر سالن ها سخت تر باشه.............ولی خب هر چیز خوبی سختیه خودشو داره. 


سالن یا همون تالار حافظ 250 نفر ظرفیت داره و این سالن مربوط به شهرداری میشه و مسلما کارای هماهنگیشم ساده نر از گلشنه و هزینه ی اجاره سالنم نسبت به گلشن کمتره ( ساعتی 150 هزار تومان ) ولی کیفیت صدا و تصویر دیتاهاشون خیلی قابل تعریف نیست ( بنا به گفته ی مدیر تالار )


با این وجود باید قبل از هر کاری ببینیم که دانشگاه ما ( معاونت فرهنگی ) چقدر حاضرا بابت این شب بودجه تعریف کنن و با توجه به بودجمون کارهای نهایی رو انجام بدیم


اطلاعات سایر سالن ها هم در صورت دریافت اطلاعات متعاقبا اعلام خواهد شد 

در ضمن تبلیغ پیامکی دوم هم اماده و تنظیم و به اقای بیانی تحویل داده شد.............ولی منتظر تامین اعتباره 


موفق باشید.

کلیپ های جشن ( آخرین قسمت از سری قسمت های اقدامات قبل از برگزاری جشن)

با سلام

امروز می خواهیم درباره کلیپ هایی که در جشن پخش می شوند بحث کنیم.

  ادامه مطلب ...

دو موضوع بسیار مهم که شاید کمک کننده باشند

با سلام

امروز می خواهیم درباره دو موضوع بسیار مهم که بسیار کمک کننده خواهند بود تا جشن بهتر پیش بره صحبت کنیم . لطفا ما را از نظرات خوبتون بی نصیب نگذارید.

 

ادامه مطلب ...