Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

سزارین بدون بیهوشی!

تصاویر تولد نوزاد ایرانی با روش سزارین بدون

 بیهوشی و باهیپنوتیزم در بیمارستان آسیا تهران

 





نظرات 8 + ارسال نظر
tabasom پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:59

تو سایت بیمارستان آسیا مطالب جالبی هست،همچنین مقاله های انگلیسی در مورد هیپنوتیزم مطالب فوق العاده ای داره

tabasom پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 21:53

حدس میزنم نظرات رونمی خونین.چون در این مورد اطلاعات بیشتری نذاشتین.من تحقیق کردم اگه مایلید به شما هم refrence معرفی کنم تو ویلاگ بذارین.

اره اگه معرفی کنین ممنون میشم

گلدسته پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 21:46

اینجا قسمت نظردهیه یا مکالمه؟چرا اینجا باهم صحبت می کنین؟

Tabasom یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 23:58

خبرجالبی بود لطفا اگه اطلاعات بیشتری دارین بذارین می خوام بیشتر بدونم

[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:51

سلام اگه کد گروه رو بنویسید ممنون میشم

سلام کد گروهمون 71 هست

zeinab جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 14:30

mer30 mamnoon

zeinab جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 12:30

سلام بله اول خودمم،دوم خانم درویش،سوم خانم گلشنی راستی چرا نمره های میکروب شناسی اینجوریه؟؟؟؟مال شما هم اشتباه شده؟ فکر کنم با استریل جمع نکردن

سلام بهتون خیلی تبریک میگم موفق باشین اره نمره های میکروب ماهم اینجوریه انگار نمره استریل رو باهاش جمع نزدن

zeinab پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:19

jaleb bood

سلام راستی شاگرد های اول تا سوم رو خبر ندارین کیا شدن البته اولو فک کنم خود شماین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد