Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

 

  

بعد از گذشت یک ماه و کنجکاوی فراوان بالخره شاگرد های کلاس مشخص شدن: 

  

شاگرد اول:               خانم مسعودی    

شاگرد دوم:              خانم درویش         

شاگرد سوم:            خانم گلشنی      

 

 به هر سه تایی تون تبریک میگیم امیدواریم موفق باشین

نظرات 8 + ارسال نظر
Fateme چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 19:19

merc azizm bkhater pm k gozashti .omidvarm interm u ham movafaq bashi.

behnaz پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:20

سلام به دوستای خوبم تبریک میگم البته میخواستم اینرو هم بگم که دوستان خوبم سودابه گلشنی و فاطمه وحدانی هردو شاگرد سوم شدند
امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشید

zeinab سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 10:53

دیروز موفق به انتخاب رشته شدم ممنون به خاطر راهنمایی هاتون راستی یادم رفت بهدو تا دوست گلم خانم درویش و خانم گلشنی تبریک بگم

منم بهشون تبریک میگم,همینطور به شما.

zeinab دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 09:21

دوباره سلام ببخشید من اون موقع ازfirfoxرفته بودم نشد از اینترنت اکسپلورر باید رفت مرسی ولی اگه میشه بگید چطوری باید ساعت درسی ها رو فهمید با کلیک روی چی؟؟

من که از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنم . برنامه درسی رو هنوز نزدن

zeinab دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 08:18

سلام راستی شما انتخاب واحد کردید؟چطوری؟آخه من هر چی ثبت میزنم نمیاد

سلام اره من انتخاب واحد کردم کافیه کد درسو با کد گروه رو وارد کنین بعد اضافه به لیست رو بزنین تمام.

zeinab دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 07:39

مرسی به خاطر کد گروه

zeinab یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:50

دوباره سلام راستی لطفا این کد گروه ها رو اگه میدونید بگید چطوریه؟؟ از آموزش پرسیدید؟؟

کد گروه 71 هست.

zeinab یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 15:36

سلام ممنونم مرسی راستی بیشترین نمره اصول فنون کی شده؟؟برا میکروب دیگه نمیشه کاری کرد؟؟؟

سلام از بیشترین نمره اصول خبر ندارم! برای میکروب شناسی باید با خود استاد حرف بزنیم البته اگه کار از کار نگذشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد