Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

Anesthesia

هوشبری 91 بجنورد

من و بابام و اینترنت (طنز)

 

شنبه
    می گم : استادمون گفته دانشجویی که پست الکترونیکی نداشته باشه دانشجو نیست.
    می گه : استادتون غلط کرده ؛ مگه ما دانشجو نبودیم ؟!
    می گم : پدر جان ! شما که تا سیکل بیشتر درس نخوندید ؛ در ثانی من دو ماه که تمرین ننوشتم !
    می گه : اولا سیکل آون زمان معادل دکترای الانه ، دوما پس این دو ماه چه غلطی می کردی ؟!
    می گم : هیچ ! فقط استادمون تمرین ها را برای دانشجو ها می فرسته ، من هم که دانشجو نیستم !

 

=====================

 

یک شنبه
    پس از مدت ها جروبحث بالاخره پدر جان رضایت داده تا برای من کامپیوتر بخرد !
    می گم : گفتید روی دستگاه مودم هم نصب کنند؟!
    می گه : مودم دیگه چه جونوری است ؟!
    می گم : همون جونوری که پست الکترونیکی داره !
    می گه : آها !!

 

=====================

 

دوشنبه
برنامه شوک از تلویزیون پخش می شه ، در این برنامه دختر جوانی که عکس های مبتذلی از او در اینترنت منتشر شده در حال گریه کردنه و می گه که من فقط یک پست الکترونیکی داشتم !
    می گه : می خوای آبرویمان را ببری ؟!
    می گم : من بیجا کنم !
    می گه : پس برو این اینترنت را از توی اون دستگاه در بیار و بریزش توی جوب !

 

=====================

 

    سه شنبه
    می گه : نه نخیر ، از بس با این اینترنت گشتی بی ادب شدی !
    می گم : مگه چه کردم ؟!
    می گه : همین که به حرف من گوش نمی کنی یعنی بی تربیت شدی !
    می گم : بخدا این اینترنت آنقدر ها که شنیده اید بد نیست ، اصلا اجازه بدید بهتون نشون بدم که من چه استفاده ای از اون می کنم.
    می گه : لازم نکرده !! من دست به این جونور نمی زنم ، نجسه !

 

=====================

   

چهارشنبه
    می گه : وقتی به اینترنت دست میزنی دستهات را بشور !
    می گم : چطور ؟!
    می گه : مگه نشنیدی که آنفلوانزای خوکی آمده و به شدت هم ویروس است!
    می گم : به خدا این ویروس با آن ویروس فرق دارد ،
    می گه : ویروس ، ویروسه !

 

=====================

 

پنج شنبه
    می گه : فیس بوک هم توی همین ذلیل مرده است ؟!
    می گم : بعله !
    می گه : مرگ !

 

=====================

 

جمعه :
    می گه : اینترنت یک اغتشاشگر خارجیه که باید محاکمه شود شما هم غلط می کنی این جنایتکار را تو خانه من پناه بدی !
    می گم : شما این اطلاعات را از کجا می آرید ؟!
    می گه : ساکت باش دارم اخبار بیست و سی را گوش می دم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد